• sözlük yazarlarının yaşam felsefesi

    8.
    "sadece ve sadece kendi hayatın ile kendi hayatındaki insanlar ile alakadar ol kimsenin kararlarına müdahil olma müdahale etme" felsefesidir.

    isteyen istediği hayatı yaşayabilir isteyen istediği şeye inanabilir veya inançsızlığı seçebilir hiç kimseye müdahale etme hakkımızda yok eleştirme yargılama hakkımızda yok. tabii ki bizi ilgilendirmediği sürece bize zararı varsa o kararların söz söyleme hakkımızda oluyor elbette..
    9 ... mel mel bakan gibson
  • türbanlı laik olur mu

    11.
    günlük yaşantımda 3 tane insan gibi insan olanı ile tanıştığım için cevabı "evet" olan sorudur.

    geçende yazdığım entiriler üzerinden bana mesaj atıp "laik sistemi seviyorsan müslüman değilsin" diyen arkadaş ile aynı kafayı yaşayan milyonlarcası var ülkemizde. onlara göre onların kafalarındaki islamı yaşamıyorsan müslüman değilsin. bu kadarda cüretkarlar yani sadece yaradanın verebileceği kararları verip hala müslümanım diye gezebiliyorlar rahatça.. o arkadaş ile konuştukça ortaya çıktı ki benim ibadet ( namaz, oruç ) ettiğim yıl sayısı onun toplam yaşından 6 sene daha fazla imiş ancak konuşmaya gelince maşallahı var yani ne kafirliğim kaldı ne dinsizliğim *
    6 ... mel mel bakan gibson
  • kim kardashian ın götü

    480.
    ülkemizde olsa il olma talebinde bulunması muhtemel "şey"dir. bunu beğenen insanlar gerçekten uzaylı gibi geliyor gözüme..
    8 ... mel mel bakan gibson
  • rabbim benim ömrümden al rte nin ömrüne ver

    81.
    rabbim benim ömrümden al rte nin ömrüne ver

    dualar kabul olur ve ömürlerinin tamamı alınır 3 harfliye verilirse milyon tanesi ile uğraşacağımıza 1 tanesi ile uğraşırız.
    12 ... mel mel bakan gibson
  • 10 yaşındaki bebenin 30 yaşındaki adama diklenmesi

    5.
    10 yaşındaki bebenin 30 yaşındaki adama diklenmesi

    sonuçları çok vahim olabiliyor hatırlanıldığı üzere..
    11 ... mel mel bakan gibson
  • sözlük yazarlarının şu an yaptığı şey

    4112.
    iş yerindeyim ve kaçmak ( paydos ) için fırsat kolluyorum cevabına sahip sorudur. ulen cumertesilerine mesai yazan vicdanlar kurusun ki kurumuş zaten *
    8 ... mel mel bakan gibson
  • kemal sunal bir illuminati projesidir

    8.
    kemal sunal bir illuminati projesidir
    15 ... mel mel bakan gibson
  • acaba rte uludağ sözlüğü takip ediyor mu sorunsalı

    5.
    cevabı "etmiyor" olan mini sorunsaldır. ediyor olsa onlarca belki yüzlerce yazar şu anda silivri veya metriste volta atıyor olurduk emin ol *
    9 -1 ... mel mel bakan gibson
  • gezi parkı efsaneleri

    6.
    aklımda kalan en büyük efsaneler "çadırda atom bombası yapılıyor" mevzusu, amerikalı senatör "sasha grey" trollemesi, camide içki içildi görüntüleri cuma günü yayınlayacağız kansızlığı ( 100 tane cuma geçti üstünden hala yok ) ve elbette kabataş şerefsizliği gibi mevzulardır.
    12 -1 ... mel mel bakan gibson
  • iphone 6s i olmadan yaşamayı sürdürebilen insan

    2.
    iphone 6s i olmadan yaşamayı sürdürebilen insan
    22 -1 ... mel mel bakan gibson
  • ayrıldıktan sonra kızı ifşa etmek

    29.
    ayrıldıktan sonra kızı ifşa etmek
    14 -1 ... mel mel bakan gibson
  • berkin kadar serap eser konuşulsa ülke kurtulmuştu

    1.
    doğrusu "ölenleri, öldürülenleri ayrıştırmadığımız zaman ülke kurtulur" olması gereken mevzudur. polise saldırırken ölen berkin cümlesini ispat edecek deliliniz var ise beraber çıkalım sokaklara isyan edelim berkini savunanlara ama deliliniz yoksa o lağım akan ağzınızı kapatın bir zahmet..

    insanı insan olduğu için sevebiliyorsan insansındır. o kürtmüş o aleviymiş o bilmem neymiş diye ayrıştırırsan insanım diye gezme zaten.. senden gelecek hayır allahtan gelsin ülke bir şekilde kurtulur her türlü beladan. insanları ayrıştıran kutuplaştıran ötekileştirenin teröristten ne farkı var serap eser gibi bir meleği de karıştırmayın içinizde akan irin nehirlerine..
    13 -3 ... mel mel bakan gibson
  • taksim gezi direniş parkı

    4.
    devletin kolluk kuvvetinin kendi halkına ateş açması ile ordu içerisine bizzat hükümetin bilgisi dahilinde sızmalarına izin verilmiş subayların ateş açmasını bir tutan kafalarca yadırganan mevzudur.

    ulan harbi bu yeni nesile üzülüyorum içten içe. öldürülmüş insan sayısı üzerinden sidik yarıştırıyor aklınca. olayın vehametini anlayacak kapasite yok. bir tarafta "hükümetin" bilgisi dahilinde yıllarca devlet kademelerinde kadrolaşmış bir örgüt ki daha da vahimi "hükümet binlerce defa bu oluşuma karşı uyarıldığı halde" kadrolaşmasına izin verilmiş bir örgüt halka bomba atıp ateş açıp katlediyor diğer tarafta tamamen haklı sebepler ile sokağa çıkmış ve polis zamanın başbakanının sonradan itiraf ettiği gibi "emri ben verdim" söylemi ile şiddete başvurana kadar barışçıl şekilde eylem yapan insanlar. tabi evde göt büyütüp yandaş medyadan izlediysen gezi olaylarını sana göre oradakiler terörist olur..

    "gezide ölenler şehit olmadı ama 15 temmuzda ölenler şehittir" kim veriyor bunun kararını hayırdır yaradandan vahiy falan mı geliyor size ? yada karar mercii siz misiniz ?
    14 -1 ... mel mel bakan gibson
  • eski sevgiliyi hatırlama sebepleri

    30.
    eski sevgiliyi hatırlama sebepleri
    7 ... mel mel bakan gibson
  • yazı deniz görmeden geçiren vasat tip

    8.
    son 13 senedir aralarında bulunduğum tiplerdir. isteyen girer istemeyen girmez arkadaş sıkıntı nedir.

    yani ben şimdi kalkıp "denize giren vurduruyordur yumuşaktır" falan desem hoş olur mu ? bir dakika lan yazınca enteresan geldi bak şimdi *
    7 ... mel mel bakan gibson
  • ilber ortaylı uludağ a gelse söyleyeceği şey

    13.
    ilber ortaylı uludağ a gelse söyleyeceği şey
    7 -1 ... mel mel bakan gibson
  • 5 gün hiç tuvalete gitmeyen insan

    3.
    6.günün sabahında tuvalete beton dökerek eve kat çıkacak olan insandır.
    9 -2 ... mel mel bakan gibson
  • taksim gezi direniş parkı

    3.
    olması gereken isimdir.

    "gaj bombaşi atilinca kaçiyürsünüzzz"

    imza ; gezi zamanı ancak perdenin arkasından sümüklerini çeke çeke bakan çomar. hee gaz bombası atılırken kaçıyorduk ondan zaten ali ismailler ethemler abdullahlar katledildi iyi kaçamadıkları için yüzlerce insan sakat kaldı. bir tarafta bir vatan haininin emri ile halka ateş açan 10-15 vatan haini subay diğer tarafta bizzat zamanın başbakanının emri ile günlerce halkının üzerine mermi yağdıran binlerce kolluk kuvveti..

    teslim olan askerleri linç edince kendilerini halk kahramanı zannedenler ile vatan millet muhabbeti yapmak kadar sıkıcı bir şey yok. feto denen kansızın emri ile 15 temmuz gecesi katledilen insanları tenzih ederim ancak onların cesaretleri sayesinde çoluk çocuğun konuşuyor olması apayrı bir dert..
    13 -5 ... mel mel bakan gibson
  • kaslı kürt erkeğinin koynunda uyanmak

    8.
    kaslı kürt erkeğinin koynunda uyanmak
    2 -1 ... mel mel bakan gibson
  • birden bire uyanıp tarihin 2006 olduğunu görmek

    54.
    gerçekleşmesini istemeyen tek benimmiş gibi görünen mevzudur. şu anda çok mutluyum lan bozmayın ne olur ehehehehhe. zaten bir şeyleri değiştirme imkanı verilmeyecek ise yani bilincimiz şu andaki bilgiler ile dolu iken gidemeyeceksek bir işe yaramaz sanki. son 10 yılda mutluluktan çok acılar çekildi sanki ülkede..

    hee ama derseniz aynı bilinç ile gidilecek ancak sizi ilgilendiren olaylar henüz yaşanmamış olacak o güzel olur sanki.
    5 ... mel mel bakan gibson
  • yeni şeyler getiriyorum