• tuzlu kahveyi içerken bu ne amk diyen damat

    2.
    tuzlu kahveyi içerken bu ne amk diyen damat
    2 -1 ... mel mel bakan gibson
  • ötv nin kdv si

    13.
    bu ülkede vergiden bile vergi alınıyor dediğimiz zaman tepki gösteren acurlara izah ettirilmesi gereken vergidir. gerçi neyine cevap verecekler ki anaları babaları çalışıyor ceremeyi çekiyor bunlarda buralarda totoşluk peşinde koşuyorlar.
    2 ... mel mel bakan gibson
  • göbeğiyle mutlu olan erkek

    4.
    kullanışlı olmasından dolayıdır.

    göbeğiyle mutlu olan erkek
    5 -1 ... mel mel bakan gibson
  • damadın kahvesine tuz atma amacı

    17.
    şekerden tasarruf etmektir. başka mantıklı bir açıklaması yok gibi.
    5 ... mel mel bakan gibson
  • instagram kullanan evli erkek

    2.
    taşlanması gereken hayin erkeklerdir. evli barklı adamsın lan sen kime gösteriyorsun kendini "panpalar ile mangal başında selfiesi" falan ayağına şortlu atletli falan. kime bu zarflar aslanım..
    7 -4 ... mel mel bakan gibson
  • yazarların maaşlarının tek cümlelik özeti

    2.
    "ne uzatıyor ne kısaltıyor" şeklindedir. ulen bakıyorsun evli değilsin kirada değilsin asgari ücrete çalışmıyorsun. ancak faturalar mutfak masrafı temizlik masrafı üst baş gideri falan derken aldığında avucunda palamut dolgunluğu veren mayış 2 günde yavru hamsi kıvamına gelmiş.
    2 ... mel mel bakan gibson
  • pişman olmak isteyene tavsiyeler

    5.
    "bu biberlerde ufacıkmış lan ne kıvranıyorsunuz 2 saattir ben 5 tanesini ekmeksiz atarım ağzıma" deyip nasıl bir toprakta yetiştiği belli olmayan o ufak biberleri ağzınıza atmak ve biraz çiğneyip sonra yutmak. çifte pişmanlık olacak hem yerken hem sindirimden sonra..
    5 -2 ... mel mel bakan gibson
  • bilgisayar oyun tarihinin en sinsi karakteri

    5.
    süper mario oyunundaki luigi karakteridir. hep kardeşinin gölgesinde kaldığından içten içe adeta bir yılana adeta bir çiyana evrilmiştir zaman ile. bakmayın siz onun öyle pos bıyıkları ve yeşil tulumu ile sempatik göründüğüne. ne yılandır o var yaaa engerekli hemde..

    bilgisayar oyun tarihinin en sinsi karakteri

    bak sen kavasa altınları nasıl da kucaklamış koşuyor abisinden habersiz..
    8 ... mel mel bakan gibson
  • ırak türkmenine karşı saddam ı desteklemek

    3.
    malum kesimdeki sürü elemanlarının algı oyunlarında artık hepten ipin ucunu kaçırdıklarını gösteren durumdur. oğlum yaşınız yetmiyorsa bazı şeylere arama motorları var. son 30-40 senelik dilimde ; kim zamanında kimi desteklemiş kim kime sempati ile bakıyormuş kim kiminle ailecek tatillere çıkıp kime kardeşim diyormuş falan hepsi ufak bir araştırma ile ortaya çıkıyor zaten..
    2 -1 ... mel mel bakan gibson
  • yazarların sevdiği deyimler

    6.
    göğsüne öküz oturması, mabadında ayı bağırması, kafanda fillerin tepişmesi. böyle abartılı deyimleri kim bulmuş ise helal olsun.
    3 ... mel mel bakan gibson
  • 25 yaşındakilerin yaşlandıklarını kabul etmemeleri

    3.
    anlam verilemeyen davranıştır. yaşlısınız işte kardeşim çeyrek yüzyılı devirmişsiniz daha neyin hesabını yapıyorsunuz.

    herkes bizim gibi 80-81-82 hatta 83-84 neslinden olup genç kalamaz. kabullenin artık..
    3 ... mel mel bakan gibson
  • uludağ sözlük erkekleri

    1067.
    uludağ sözlük erkekleri

    ayaktakilerden soldan 2. ben.

    oturanlar : sağdaki kedilerinbabasi soldaki kale.

    ayaktakiler soldan sağa : tito - ben - alkolik - dr harleen.
    6 -3 ... mel mel bakan gibson
  • günün karikatürü

    4318.
    günün karikatürü
    4 ... mel mel bakan gibson
  • birinden hoşlanınca ne yapıyosunuz

    738.
    birinden hoşlanınca ne yapıyosunuz
    5 ... mel mel bakan gibson
  • filmde ölen karakter için ağlamak

    20.
    henüz ölmemiş olan polat alemdar öldüğünde gerçekleşecektir. dizi karakteri olarak değil o imkansız. karakteri canlandıran aktör eceli geldiğinde gerçekten vefat edecek insanlar ona üzülecek ağlayacak bu gidiş ile.

    bunun yüzünden gençler insanların kurşun ile ölmeyeceğine inanır oldu. 873 defa vuruldu 3 tane ülkeyi el tabancası ile abd israil işgalinden kurtardı. lan yether *
    6 ... mel mel bakan gibson
  • sözlüğe gerekli bir bilgi bırak

    3.
    sözlük gibi bilgi paylaşımı amaçlı kurulan sitelere kurulma amacına uygun olarak gerekli bilgiler bırakmanız bilgisidir.

    (bkz: sabah sabah itina ile kafa açılır)
    5 ... mel mel bakan gibson
  • uludağ sözlük kızları gitsin rus kızları gelsin

    40.
    enteresan entrylere gebe olaydır.

    siz istiyor bilgi içeren entry verecek 50 şuku daha.
    16 -1 ... mel mel bakan gibson
  • sözlük yazarlarının özlediği oyunlar

    17.
    bilgisayar/atari oyunları olarak moustapha (oyunun ismi başkaydı ama biz böyle diyorduk ) street fighter, bomberman, felix, hagar ve snow bros oyunları.

    normal oyun olarak şiddet içerse bile kemer saklama oyunu, simiiiiittttt ve yağmurlu havalardan sonra toprak alanda ( istanbulda artık toprak kalmadı tabi her yer beton ) oynanan çivi oyunu.
    4 -1 ... mel mel bakan gibson
  • kalın dilim pizza

    2.
    evde yapıldığında "ekstra kalın dilimli pizza" şekline evrilen yiyecektir. ulen bir italyan değiliz kabul ama o pizza niye öyle yumurtalı ramazan pidesi kıvamına geliyor orasını da anlamak mümkün değil.
    4 ... mel mel bakan gibson
  • türklere çayı rusların öğretmesi

    15.
    mümkün olmayan şeydir. çay bilinebildiği kadarı ile çin ve hindistan dolaylarında keşfedilmiş bir şey. bizim atalarımızın orta asyadan geldiği hesaba katılırsa ; rusya kim köpek ki bize çayı öğretecek ulan 1!1!
    7 ... mel mel bakan gibson
  • yeni şeyler getiriyorum